Klacht: tv ontvangst

op 25 september 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

al sinds een jaar klachten over blokjes in beeld ik niet alleen maar al mijn buren als je belt gaan ze pas over een week het probleem oplossen en binnen een maand speelt hetzelfde probleem dit is echt belachelijk alle buren en ik denken aan opzeggen en dat gaan wij ook collectief doen jullie veel plezier met je zweedse overname wij zijn er helemaal klaar mee zeker als je altijd netjes betaald

zoals vroeger dezelfde dag of de volgende dag dit probleem oplossen je hoeft geen kabel te graven het is naar mijn mening snel te doen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 25 september 2017 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Willemse,

Wij vinden het vervelend dat u al zolang problemen ervaart. Ik zie dat u vanochtend contact heeft gehad met een collega en dat er een storingsmelding voor u is aangemaakt. Wij zullen na het monteursbezoek woensdag contact met u opnemen om te kijken of de storing nu daadwerkelijk is verholpen en dit indien nodig monitoren.

Jeanine
Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

1 maand geleden - Geachte heer Willemse, In de geschiedenis kan ik zien dat er 26 september telefonisch contact met u is geweest en dat u de storing niet meer heeft ervaren. U heeft in dat gesprek de geplande afspraak tevens geannuleerd. Ik ga er bij deze vanuit dat de storing naar tevredenheid verholpen is. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 501502