Klacht: Turks praten en gratis tas weggeven

op 14 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Wij waren om 16.50 in Kaatsheuvel aan de kassa, voor ons waren er dames van Turkse afkomst ook de caissière is van Turkse afkomst en gaat gewoon door met Turks praten terwijl ze ons aan het helpen is, daarbij pakte ze een plastictas van onder de kassa en gaf die gewoon mee. Wij zeiden dat dit niet netjes is en wie dat tasje betaald waarop ze zei ik betaal die.
ik vindt het niet netjes dat er een andere taal wordt gesproken als ik geholpen wordt en dat er niet betaald hoeft te worden voor een tasje terwijl ik die wel moet betalen, en ze zei die betaal ik. Het is toch raar dat een kassiere dit doet.
er stond naast ons een mevrouw en die vondt het ook onacceptabel en zou u ook verwittigen. Daarop hebben we om de manager gevraagd en samen met die mevrouw verteld wat er is gebeurd.

Ik ben altijd heel tevreden over kruitvat en heb dit ook niet eerder meegemaakt. Deze dame in kwestie moet hier gewoon op aangesproken worden. En iedereen moet betalen voor een tasje en het staat heel raar ten opzichte van andere klanten dat iemand een tas gratis krijgt en de kassiere zegt dat ze dit betaalt en in een andere taal gewoon door praat terwijl wij werden geholpen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wienet