Geboden Oplossing:
Hej Margriet, we begrijpen dat dit heel vervelend is! We raden je aan om met de bon en de TUPPLUR rolgordijnen naar de klantenservice van de IKEA vestiging te gaan. Als je de bon niet meer hebt, dan kan je ook (een kopie van) het bankafschrift meenemen. Onze collega's van de klantenservice kunnen dan het gordijn beoordelen en kijken graag wat ze voor je kunnen doen.
Onze collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.
Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html
Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland