Klacht: deksel kapot

arniatwaalfhoven op 04 januari 2012 over Tupperware in de categorie Handelsondernemeing

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik bij mij thuis een party gegeven.Daaris behoorlijk verkocht.
Ik had oa een serie trommeltjes van verschillende afmetingen, en heel handig er zitten van die lipjes aan om makkelijk te openen, maar soms ook erg strak.
Zo opende ik een van de trommeltjes,maar doordat het wat vast zat schoot het deksel uit mijn hand en viel op de aanrecht.Maar ja ik had het laten vallen dus het word niet vergoed Lang leve Tupperware, Om het nog leuker te maken kreeg ik ook de aankoopbon niet terug want zo zei de consulente er is nog maar480 weken garantie op de tupperware dus aan de bon heb je toch niets meer, maar ze had hem wel opgestuurt LANG LEVE TUPPERWARE VOOR MIJ NOOOOOOIT MEER Misschien ga ik hier wel mee naar Radar, niet voot de kosten maar maak je woorden waar en draai er niet om heen.

Gewoon een andere deksel meer niet ik heb mijn hele leven lang al spullen van de Tupperware nooit iets mee gebeurd ik vind het een zeer slechte service van de Tupperware

Alle klachten die gemeld zijn door