Klacht: tuintegels uit de tuin halen zonder toestemming

B de Bever op 17 september 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Beste KPN, een aantal weken geleden kwam er een man langs met weinig woorden. Hij belde aan en vertelde dat hij moest inventariseren of wij een glasvezel kabel hadden. Mijn man vroeg zijn legitimatie omdat we deze man niet professioneel over kwam voor iemand die voor KPN werkte.
Hij vertelde dat er een glasvezelkabel moest bijkomen. Mijn man vertelde dat wij al een kabel hadden en niet bij KPN zitten ,dus niet nodig vond.D hr was kotre n zei dat we geen keuze hadden. Hij is 5 min binnen geweest en daarna gelijk weggegaan.

Deze week kreeg ik een algemene folder in de brievenbus daar stond in dat kpn een glasvezel kabel kwam leggen in de straat. In de straat is van de gemeente , dus geen probleem.

Na veel kabaal ging ik buiten kijken en deed mijn voordeur open. Ik wist niet wat ik zag!!!
Zonder TOESTEMMMING hadden de werklui een groot gat gemaakt in onze vrij nieuwe bestraatte voortuin en mijn plantenbak weggehaald en de stenen eruit gehaald.

Toen ik vol bewondering vrij waarom ze onze tuin open hadden gemaakt kon hij mij niet te woord staan. Werklui spreken geen Nederlands alleen Pools. Ongelooflijk dacht ik nog. Ze haalde iemand erbij die beter Nederlands sprak en zei; u heeft toestemming gegeven. Hij pakte een formulier met daarop alleen een foto van de voordeur. IK zei dit is geen bewijs. Er staat geen toestemming op, geen handtekening niks ,noppes!!

De werklui zijn verder gegaan. Ik heb gelijk KPN gebeld met het bovenstaande en dat ik zeer teleurgesteld bent hoe mijn tuin erbij lag en dat ik toestemming zou gegeven hebben.

Een jaar geleden is door een andere maatschappij ook een glasvezel kabel getrokken waar KPN nog wat van kan leren.
Eerst kwam er een schouw langs die zich netjes voorstelde en vertelde precies wat er ging gebeuren. Ze heeft de meterkast en de plek buiten waar de kabel uit zou komen vastgelegd d.m.v foto’s die wij kregen en we hebben schriftelijk toestemming gegeven. Ze hebben keurig netjes het via de grond gedaan waar we beplanting hebben staan. Geen tegels uit onze mooie voortuin.

We zijn diep teleurgesteld in de werkwijze en aanpak van KPN.

Wij verwachten een schade vergoeding van KPN om de voortuin opnieuw te laten bestraten door de professionele hovenier die eerder onze tuin heeft gedaanT eleurgestelde klant. Brenda de Bever

Zoals ik had vermeld is onze tuin waar we veel geld voor hebben gespaart om opnieuw te bestraten.
Vragen wij schadevergoeding om de voortuin opnieuw te laten bestraten. Ze hebben de tuin zonder toestemming open gemaakt en weer dicht gemaakt. Je kan goed het verschil zien en het is niet meer zo mooi als eerst. Ze hadden net zoals de vorige kabel via de grond naast het huis doen dat grenst aan onze meterkast.

Zo vervelend om dit mee te maken als je thuis komt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B de Bever