Klacht: Tuintafel + stoelen retour

op 15 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou graag op de hoogte gesteld willen worden over de terugbetaling van mijn artikelen. Het is nu al meer dan 2 maanden aan de gang en ik weet niet waar de fout zit, in jullie systeem (Lidl) of misschien wel bij de vervoerder, maar de klant is daar ernstig de dupe van. Ik heb de tuintafel + stoelen eind juni ontvangen en nu (half september!!!) heb ik nog steeds mijn geld niet retour mogen ontvangen.
Ik heb minstens nu 15 keer met de klantenservice moeten bellen en ook het mailverkeer is niet meer op één hand te tellen. De afleverbonnen die ik van DHL gekregen heb bij het ophalen van al mijn spullen (6 stoelen + 1 tafel) is reeds in jullie bezit.

Ik hoop snel iets te vernemen en het geld terug te mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld teruggestort wordt in zijn geheel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 september 2017 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RoyKap