Klacht: Tuinstoel kapot in verpakking, ruilen niet mogelijk

op 04 juni 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag bij de Leenbakker in Venlo een complete tuinset, kussens, parasol en bbq gekocht. Gisteren alles op het dakterras gezet blijkt dat op het steunpunt een ding is afgebroken.
Dus vanmorgen gebeld, kreeg een meneer aan de telefoon. Deze vertelde mij dat ze niet ruilden omdat we de stoel zelf hadden uitgeklapt! Ik neem toch aan dat je een tuinstoel uit mag pakken en mag neerzetten?
Nee er werd niet geruild want alles werd gecontroleerd en dan gesealed door hun zelf.
Ik heb gezegd dat ik dit niet netjes vind en een klacht zou indienen. Ook dat interesseerde niet…wat mij betreft kom ik dus niet meer bij Leenbakker en ga ik uitzoeken wat er gedaan kan worden hier aan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik of een nieuwe stoel krijg of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ingridje 0704