Klacht: Tuinset met te korte achterpoten

op 02 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Tuinder ontvangen van Koopjedeal aantrekkelijke prijs mar moest het zelf in elkaar zetten. Toen bleken de achterpoten van drie stoelen te kort te zijn. Er zijn nu 2 x verkeerde armleuningen gestuurd, zodat ik maar liefst 12 armleuningen heb diverse keren foto’s gestuurd maar het helpt niets.
Koopjedeal wil wel 3 nieuwe stoelen sturen maar verwijst door naar de klantenservice Vidax en die blijft naar vragen om nieuwe foto’s. Deze klucht duurt nu al 2 maanden triest.

Als er nieuwe stoelen gestuurd worden met gelijke poten dat zou voor mij een oplossing zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:04 geantwoord

Beste Ben,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Dit product wordt geleverd via een externe leverancier.
Voor de leverancier is het belangrijk om het beschadigde product te kunnen beoordelen.
De leverancier is helaas niet in staat om hetgeen te vervangen, zonder dat het product geretourneerd is of dat er een foto verstuurd is naar de leverancier van de klacht.

Dit is vanwege het feit dat de klacht zonder foto of retour niet opgenomen kan worden in het klachtenrapport.
Het klachtenrapport wordt aan het eind van elke maand naar de fabrikant gemaild om zo de klachten in de toekomst te kunnen voorkomen.

Wij zouden heel graag een nieuw vervangend setje willen versturen, helaas is dit niet mogelijk zonder de vereiste foto van de leverancier.
Wij verzoeken alsnog een foto te sturen van de te korte achterpoten.

Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door benzuur