Klacht: Tuinmeubbeland uitermate teleurstellend

op 27 september 2016 over tuinmeubelland in de categorie Algemeen

Halverwege mei hebben we bij tuinmeubbelland een dinner laungeset Vico en 4 tuinstoelen gehaald met een totaalprijs van bijna 1800 euro.

De loungebank is al sinds het begin ellende de bankdelen die ongeveer anderhalve meter breed Zijn zakken door in notime waardoor je als je niet in het midden zit je schuin zit en als je met ze 2 en erop gaat zitten je mekaar moet gaan knuffelen als je niet beide even zwaar bent.

1 bankdeel is opeghaalr en omgewisseld voor nieuw later alle 2 de bankdelen en nu zijn ze alweer een maand weg en kreeg vandaag bericht dat ze er volgende week wel aan zouden beginnen..

Je word niet serieus genomen bij tuinmeubbeland en de enige klachten manier is online via mail waarop je op iedere mail een bericht krijgt dat een antwoord 48 uur kan duren!

Ook de tuinstoelen a85 euro per stuk zijn hopeloos plastic delen vallen eraf en door 1 doorgezakt deze is wel netjes en snel vernieuwd maar binnen 30 minuten er weer doorheen gezakt en het is niet zo dat we raar doen op de stoelen en of ik popzwaar ben.

Ik zou niemand aanraden hier iets te kopen service in de winkel super eenmaal aangekocht is de service slecht en word je niet serieus genomen

Tevreden over tuinmeubbeland kan ik nooit meer worden voel me opgelicht en niet serieus genomen.

Het liefst heb ik dat ze alle meubels van hun ophalen me me geld terug storten en ik nooit meer iets met deze firma te maken hoef te hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over tuinmeubelland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over tuinmeubelland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berrie Huizing