Klacht: Leveringsbeloftes tot 3 keer toe niet nagekomen

rvanemden op 09 juli 2018 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling zou binnen 3 dagen leverbaar zijn volgens de site.
Bleek uiteindelijk niet op voorraad.
leveringsdata was 1e keer bevestigd, maar werd vervolgens doorgeschoven naar zaterdag.
Op zaterdag krijg ik een nieuwe bevestiging voor de dinsdag.
Nu, op maandag, krijg ik een nieuwe bevestiging voor komende zaterdag.
Ik weet dat de voorraad aanwezig is.
Telefonisch verschuilt men zich achter logistieke problemen. Waar een wil is is een weg, de wil om het op te lossen was er telefonisch duidelijk niet. Vandaag verzonden is morgen geleverd, toch? (als je dat tenminste echt wilt)
Zelden dit bij een webshop meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

levering zoals de 3e keer beloofd op 10 juli as. ( uiterlijk 11 juli as)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Tuincentrum.nl wil de klacht niet in behandeling nemen. Kortom, geen levering, geen oplossing, totaal geen begrip of reactie,mieilijk bereikbaar terugbetaling laat op zich wachten. Is dit wel een bedrijf?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Tuincentrum.nl

Heeft op 26 januari 2021 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij zijn sinds november 2020 actief op Klacht.nl. Hierbij sluiten wij uw klacht omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is afgehandeld via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u deze natuurlijk opnieuw plaatsen onder vermelding van het TC-ordernummer zodat we uw case alsnog in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet van het Tuincentrum.nl team

Alle klachten die gemeld zijn door