Klacht: Afspraken niet nakomen

op 18 mei 2018 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg dit bericht op 4-5-2018:
Beste Thomas Op de Laak,

De order is hierbij geannuleerd.

Daarnaast ontvang ik graag uw IBAN-nummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.

Onze excuses voor het ongemak!
Tot op heden geen geld terug. Wel IBANnummer gemaild.

Gewenste Oplossing:

Als ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Middelijk