Klacht: Tshirt moederdag niet geleverd ondanks extra expresse kosten

op 12 mei 2020 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteld moederdag shirt niet ontvangen. Ruim € 24 extra kosten betaald voor expresse levering voor een thsirt van € 25 en nog niet binnen! Moeilijk tot geen contact te krijgen. Waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Ontvangst bestelde Tshirt en teruggave van de extra betaalde € 24 kosten voor snelle verzending.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ErikvtHof