Klacht: Ten onrechte incassokosten en rente.

op 22 maart 2018 over Trust Krediet Beheer in de categorie Incassobureaus

Vanwege uitblijven van betaling van mijn klant kon ik crediteur MAX-ICT niet tijdig betalen. Mijn klant had problemen met de kwaliteit van de spullen door MAX-ICT geleverd. Max-ICT schakelde TKB in die na een aanmaning snel en dagvaarding liet bezorgen. Na contact met TKB waarin ook de kwaliteit werd besproken moest ik akkoord gaan met een betalingsregeling €200 per week. Het zou dan blijven bij de hoofdsom en ik kon de betalingen direct aan Max-ICT doen. Na een aantal weken kreeg ik ineens een email of ik de incassokosten nog eens moest voldoen direct aan TKB. Ik stelde dat is niet afgesproken. Nu ligt er weer een dagvaarding van een nog hoger bedrag. Ik heb nu voorgesteld om de helft te betalen waarop ik niets hoor. Het zijn gangsters.

De meeste met klant over de kwaliteit is onlangs opgelost. De klant heeft betaald maar het heeft me veel extra werk gekost. MAX-ICT heeft zijn geld en is buiten beeld. TKB heeft wel kosten gehad misschien maar het betalen daarvan was onderdeel van de gemaakte afspraak over de betalingen aan Max-ICT. Ik ben tevreden als ik een kleine vergoeding moet betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trust Krediet Beheer

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trust Krediet Beheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bobsch@xs4all.nl