Klacht: logicx mobiliteit bv

op 03 augustus 2018 over Trust Krediet Beheer in de categorie Incassobureaus

We hebben een vervangwagen gehad 1 dag extra die we daar contant wilde betalen ze zeggen je krijg hiervoor een rekening.
ze moesten een nederlands adres hebben dus ze gebruikten hun adres omdat ze zeiden dat dit zo moest en de rekening zouden we nog krijgen.
aangezien ik er zelf niet bij kon zin omdat ik te vroeg met voor weeen liep moest ik rustig aan doen en mijn man dit regelde omdat wij nooit een vervang wagen gehad hadden dacht mijn man dat het zo moest om op de rekwning het adres van hun bedrijf erop te zetten .
na een aantal weken later telefoon te krijgen dat de rekening nog open stond heb ik hun gezegd dat ik nooit een rekening heb ontvangen ze zouden me dit per mail sturen en uitzoeken wat er fout is gegaan hier is nooit iets mee gedaan ik kreeg meteen van Trust een aanmaning erbij ook hun uitgeled dat ze dit nog aan het onderzoeken waren ze waren onbeleefd en ik moest de kosten dan ook betalen ik heb hun vriendelijk uit gelegd dat ze nog aan het onderzoeken zijn maar nee er wordt niet naar je gehoord gewoon onbeschoft zeggen u moet de aanmanings kosten ook betalen.Ik heb hun uitgelegd als ik geen rekening krijg dan kan ik die ook niet betalen.
Er is nooit onderzocht dat de fout bij het bedrijf ligt gewoon dreigen met kosten en nog eens kosten.

Ik ben tevreden als de aanmaningskosten niet betaald hoeft te worden als ik nooit een rekening heb gehad.
ik heb het verschuldigde bedrag betaald zonder de aanmaningskosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trust Krediet Beheer

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trust Krediet Beheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabineandnaceur