Klacht: Treinstoringen

op 10 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondag 29 januari hebben we diverse treinstoringen meegemaakt waardoor we uiteindelijk een vertraging hebben gehad van bijna 5 uur.
We zijn om 17.00 uur vertrokken in Rotterdam. 3 uur later stonden we alweer in Rotterdam i.v.m. een treinstoring achter Utrecht.
Uiteindelijk na vele uren op perrons en in treinen te hebben doorgebracht waren we uiteindelijk om 23.45 uur in Reuver.
Normaal duurt dit 2 uur en 15 minuten.

30 minuten vertraging op deze reis vind nog acceptabel.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 13:51 geantwoord

Geachte heer Claessen,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 10 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw klacht met betrekking tot de vertraging op 29 januari 2017 op 22 februari 2017 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Exact