Klacht: Treinreis vervalt drie x in twee werkdagen

op 03 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op het traject Alkmaar Haarlem krijgt de ns het voor elkaar om op twee werkdagen (maandag en vrijdag) de intercity in de spits te laten vervallen. Op maamdag zelfs zowel in de ochtend als middag . Je kan wel weer merken dat de herfst is begonnen…

Als de treinen eindelijk weer eens rijden. En dan ook nog eens op tijd!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:24 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht R. De Jong

1 maand geleden - Heb een keurige reactie gekregen van de NS. Managers worden aangesproken en dienstverlening wordt kritisch bekeken. Tot nu toe geen resultaat helaas want ook vorige week viel de spitstrein weer uit...

Alle klachten die gemeld zijn door R. De Jong