Klacht: Treinkaart actie NS

op 25 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik maak al langere tijd gebruik van deze actie en ben tot nu heel tevreden en geniet dan ook met mijn man en zoon van de treinreizen.
Vanaf vorige week verkopen jullie treinkaartjes, die ik zelf moet activeren, dat vind ik jammer.
Het lukt mij niet om dit te realiseren, dus koop ik geen treinkaartje meer.

Gewenste Oplossing:

Ik stel het op prijs, dat de treinkaartjes worden verkocht, zodat ik deze direct of op een later tijdstip kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zomer17