Klacht: Treinen zijn vies!

op 28 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS,
Ik ben in principe een fan van de trein, maar de laatste tijd vind ik het steeds vervelender om met de trein te gaan, omdat het zo ongelooflijk VIES is !
Net liep ik Den Haag Centraal binnen, naar de kaartautomaat om op te laden , en echt: De pislucht sloeg me tegemoet! En dan de trein in: Daar ook serieus pislucht als je binnenkomt, en als je dan de coupé in gaat hangt er echt zo’n hele bedompte lucht, alsof de airco het niet doet. En raampjes kunnen niet open.
Verder js alles vies: De stoelen, de vloer , de ramen, bah!
Beste ns, eigenlijk ga ik graag met de trein, maar besteed u alstublieft wat meer aan de schoonmaak!!

Als de treinen een stuk schoner zijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 september 2016 om 10:27 geantwoord