Klacht: Treindeur ging niet open.

op 17 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geleen lutterade naar Maastricht zondag 17 juni om 12.32 uur.
De middelste deur van de trein ging niet open. De passagiers liepen naar de eerste deur. Deze wilde ook niet open gaan. Vervolgens vertrok de trein gewoon en liet ongeveer 6 personen achter op het station. Is hier geen enkele controle op? Ik vind het behoorlijk schandalig.

Gewenste Oplossing:

Is nu niets meer aan te doen. Graag aandacht voor in de toekomst.
Heb dit overigens ook gemeld via de praatpaal op Lutterade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 juni 2018 om 22:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sofiavanes,

Wat balen dat de deuren niet open gingen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de deuren dicht blijven.

Mocht dit in de toekomst nog eens gebeuren, dan kun je contact opnemen met de machinist via de intercom bij de deur.

Ik heb dit incident intern doorgestuurd naar de manager van deze treinlijn.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sofiavanes