Klacht: Treindeur gaat niet open

op 30 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dag,

Vanavond ben ik op station Sneek Noord in de trein van 21:44 gestapt richting Leeuwarden waarbij ik er op het tussengelegen station Mantgum uit moest. (30-6-2017)

De knop lichte wel groen op maar de deur bleef gesloten. Dit heb ik al vaker meegemaakt en ik heb dan ook geprobeerd om nog snel naar een andere deur te rennen maar vanwege de korte stoptijd is dit niet gelukt. Ik stond al bij de deur voordat de trein het station binnenreed.

In Leeuwarden heb ik vervolgens nog een tijd staan wachten op de volgende trein. Ook voor de persoon die mij in Mantgum zou ophalen met de auto is het erg vervelend, deze heeft net als ik 40 minuten extra moeten wachten voordat ik daar eindelijk was gearriveerd.

Vriendelijke groet

Een goede reactie met oplossing vanuit Arriva

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 01 juli 2017 om 08:17 geantwoord

Goedemorgen,

In je bericht geef je aan dat de deuren van de trein richting Leeuwarden op vrijdag 30 juni 2017 niet wilde openen op het station in Mantgum. Dat is minder prettig om te horen! Het zou namelijk wel mogelijk moeten zijn om de deuren van de trein te openen, mits de vertrekprocedure niet opnieuw is ingezet. Ik heb je bericht doorgestuurd zodat dit in verder detail kan worden onderzocht. Excuses voor het ervaren ongemak!

Groet, ^JE

Alle klachten die gemeld zijn door JAR.