Klacht: Trein vol

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 september 2018 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jolanda Helmstrijd,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze informatie van je heb ontvangen neem ik de klacht verder in behandeling.

- Tijdstip waarop je wilde instappen
- Station waar je wilde uitstappen

Met vriendelijke groet,

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Helmstrijd