Klacht: Trein verbinding

op 15 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De trein van landgraaf naar heerlen stop vaker op het andere perron in heerlen met dan nog een 1min vertraging waardoor we de kans niet hebben voor de trap op en af te lopen want dan rijd de stoptrein van Maastricht voor de neus weg. Terwijl het is een kwestie van oversteken als hij stop waar het moet. Dat ze dan door geven dat hij een halve min langer wacht nu ben ik al vaker een half uur te laat op werk. Dit gebeurd best vaak

Verder is alles goed

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 juni 2021 om 12:38 geantwoord

Beste Veroniqueb,

Wat jammer dat je hierdoor regelmatig je overstap mist en te laat op je werk komt. Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt.

Ik maak hiervan melding naar de regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Veroniqueb