Klacht: Trein valt uit, overvol en missen aansluiting

op 21 maart 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Trein van 7:03 in Venray valt uit. 7:16 maar één treinstel. Ter hoogte van Boxmeer overvol. Vertraging door lange in- en uitstaptijden waardoor aansluiting in Nijmegen Nasr Utrecht gemist.

Gewenste Oplossing:

Als treinen rijden conform dienstregeling en voldoende treinstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 maart 2017 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Jammer om te lezen dat je vanochtend vertraging, een volle trein en een aansluiting hebt gemist. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Vanochtend zijn er vanwege een defect treinstel een aantal ritten komen te vervallen. Uiteraard wordt er iedere dag hard gewerkt om verstoringen te voorkomen. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam

Heeft op 21 maart 2017 om 11:15 geantwoord

En zo is er iedere dag iets bij Arriva waardoor heel veel reizigers de dupe zijn. Vandaag 2 aansluitingen gemist. Dan maar elke dag 1 uur eerder vertrekken en dus om 5 uur op, om op tijd op je werk te kunnen zijn? Er zijn ergere dingen in het leven maar toch.... Arriva.....doe er s.v.p. wat aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Marij Lenssen