Klacht: trein te laat en niet naar eindbestemming

op 28 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

op donderdag 25 augustus ging ik met mijn tienertoerkaart naar Tilburg en wilde ik ´s avonds de trein van 22.00 uur terug nemen naar station Horst-Sevenum. De trein was vertraagd en vervolgens kwam er een melding dat de trein niet alleen vertraagd was, maar ook maar tot station Eindhoven zou gaan. Omdat ik geen vervoer van Eindhoven naar huis kon regelen, besloot ik in Tilburg te blijven slapen en heb ik de volgende ochtend de trein genomen. Hierdoor moest ik een extra ticket van mijn tienertoer op gebruiken en bovendien kwam ik te laat op mijn werk.

ik ben tevreden als ik wordt gecompenseerd voor het dag-ticket van mijn tienertoer en liefst ook nog voor de niet gewerkte uren. Een retourtje Tilburg lijkt me een faire compensatie.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS