Klacht: Trein rijdt weer niet

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu inmiddels 7 keer naar mijn stage in Deventer geweest, waarvan 3 keer de trein ineens niet meer reed of veel te laat kwam. Het probleem is dat ik het thuis altijd check en als ik eenmaal op het perron sta, gaat die ineens niet. Als dat nou wat eerder wordt aangegeven, kan ik gewoon thuis blijven in plaats van een half uur in de kou staan.

Gewenste Oplossing:

1. Minder treinen die ineens niet rijden
2. Als de treinen niet rijden, eerder bericht daarover!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste SanneA1997, Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik aanvullende gegevens van je nodig. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - station waar je wilt opstappen - station waar je wilt uitstappen - tijdstip waarop je in wilt stappen Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht SanneA1997

6 maanden geleden - Ik stap altijd in bij winterswijk west om 7:49! Ik stap dan uit in zutphen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste SanneA1997,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat deze situatie ter evaluatie meegenomen kan worden en er op die manier ook op de punctualiteit gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SanneA1997