Klacht: Trein gemist

op 11 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 mei 2016 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Best Joey,

Niet leuk om te lezen dat je de aansluiting op de trein mist doordat de bus te langzaam rijdt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Om er een melding van te kunnen maken zou ik graag willen weten met welke lijn je reist, waar je opstapt, bij welke halte en hoe laat.

In je gegevens zie ik dat je woonachtig bent in Wildervank. Mocht het zo zijn dat het gaat om de bus die vanuit Wildervank vertrekt dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met Qbuzz. In Groningen worden de bussen namelijk gereden door Qbuzz.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vanderlaanjan