Klacht: Trein 8:20

op 02 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben in winterswijk west in de trein naar winterswijk gaan zitten lekker warm om zo DACHT IK naar zutphen te reizen.
Dit was de trein van Winterswijk West naar Winterswijk. 8:10
Er is niets omgeroepen geweest. Of dit is. In de middelste coupe niet te horen geweest.
De reed ineens door naar Aalten. Gevolg ik ben nu te laat op mijn werk tijdens mijn proefmaand.

Als de machinist aangesproken word zodat dit niet snel nog eens kan gebeuren of dat anders het omroepsysteem nagekeken wordt. En dat ik een mail ontvang dat het buiten mijn schuld om was dat ik niet optijd op mijn werk was.

Met vriendelijke groet S Rijkmans

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 februari 2018 om 20:31 geantwoord

Beste Sinterlaas,

Dat is niet zo mooi om te lezen. Ik begrijp uit je klacht dat er blijkbaar niks is omgeroepen en dat je daardoor niet wist op welk station je was. Erg vervelend dat je hierdoor te laat was op je werk! Ik kan helaas niet achterhalen of er iets aan de hand was met het omroepsysteem in de trein. Ik ga het voor zekerheid melden in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Heeft op 05 februari 2018 om 18:53 geantwoord

Ik wist welk station ik was ik wist alleen niet dat de trein naar Aalten vertrok.
Gezien de trein van Zutphen af kwam en op de schermen stond voor het sluiten van de deuren trein naar Zutphen ook het omroepen was welkom bij arrvia deze trein zal vertrekken naar west lichtevoorden enz..
maar wel fijn dat er een interne melding is gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door Sinterlaas