Klacht: Transport parkeerkosten montage service

op 09 juni 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Allereerst;
Ik had een pax kast samengesteld met een medewerker, op het moment van bestellen waren de planken niet op voorraad.
De kast zou een aantal WEKEN na dit moment wkrden bezorgd. De medewerker zei die planken moet je dan zelf maar een keer halen bij een filiaal, daar is nog tijd genoeg voor.
Ik ben toen dus nog een aantal keer zelf naar een ikea gegaan, je zou verwachten dat ikea gewoon ervoor zorgt dat als de spullen geleverd worden, ook echt alles erbij zit.

Dan het volgende
De communicatie van ikea is echt 1 ster.
Ik kreeg een monteur op bezoek voor de pax kast, hij zei dat de parkeerkosten mijn verantwoordelijkheid zijn.
Na het lezen van de algemene voorwaarden was ik hier eindelijk van op de hoogte.
Maar dit punt is nooit vermeld in een gesprek met ikea of in de mails over de montage service.
Dit gaat over extra kosten die dan in rekening worden gebracht dus het zou wel zo netjes zijn dat ze dit mondeling en in mails nog vermelden.

Betere communicatie en service.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lxaxr