Klacht: transactie wordt geannuleerd

op 02 april 2016 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

Al sinds een week kan ik mijn pinautomaat al niet meer gebruiken.(nieuwste uitvoering)
Bij een pinbetaling wordt de transactie door het apparaat geannuleerd.
Ik heb daar diverse keren over gebeld met SEPAY maar de 1 zegt dit en de ander dat.
Krijg het idee dat ze er geen raad mee weten.
De technische dienst zou er mee bezig zijn.
Nou ben ik zzp-er en dagelijks door heel Zuid-Holland onderweg en kan hem dus niet missen.
Maar een oplossing bieden ho maar!

Als het probleem is opgelost, en snel.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sepay B.V.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sepay B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Sepay B.V.

6 maanden geleden -

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sepay B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sepay B.V.

Heeft op 12 juli 2016 om 15:40 geantwoord

Dag meneer Everts,

Mijn excuses voor de hele late reactie op dit platform, heb sinds afgelopen week de inloggegevens in mijn bezit, vandaar.

Bedankt dat u zoveel informatie al hebt meegestuurd, dat maakt het voor mij eenvoudiger om uw zaak in te zien. Ik zie inmiddels dat er een compensatie voor uw ongemakken heeft plaatsgevonden. Mag ik vragen of u nog steeds deze klacht ervaart of dat het inmiddels is opgelost?

Alvast dank voor uw terugkoppeling en nogmaals mijn excuses voor de vertraging.

Nick

Alle klachten die gemeld zijn door sateureka