Klacht: tramlijn 2 op 04-05-2017

op 04 mei 2017 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat in de tram vroeg in de ochtend :07.40, en er werd erg luid gecommuniceerd door de conductrice met de bestuurster, het ging onder andere over asielzoekers die geld komen halen hier in Nederland en ook over een toerist die de weg niet wist, nou ben ik wel in het verleden gevraagd door gvb personeel om geen muziekjes e.d af te spelen daar heb ik ook begrip voor getoond, het lijkt mij vanzelfsprekend dat het gvb personeel het “goede voorbeeld”geeft, ik heb de bewuste Mevrouw wel aangekeken maar niet aangesproken het trein nummer was 2038 dat vertelde zij mij nadat ze had gevraagd of ik boos was op haar, ik heb niet gereageerd maar kennelijk wist zij wel wat er aan de hand was dit heeft haar niet weerhouden van verder luidruchtig redevoeren en liet ook duidelijk horen dat ik waarschijnlijk een klacht zou indienen.
m.vr.Gr. A.Endt.

Als er excuus voor komt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Endt