Klacht: Traject Amsterdam Centraal – Uitgeest

op 22 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS, wanneer wordt er nu eens wat gedaan aan het traject Amsterdam centraal – Uitgeest? Ik en vele andere reizigers worden er zó moe van!! En maar adverteren “neem de trein” maar zodra je dat doet wordt je aan je lot overgelaten. Klachten bij de conducteur indienen helpt niet “moet u bij de NS zijn mevrouw” en “wij kunnen er ook niks aan doen”. Afgelopen vrijdag wéér raak, treinen die uitvallen, stonden een halfuur stil voor Sloterdijk, gingen uiteindelijk terug naar Zaandam, daar weer een andere trein in. Uur te laat op werk (dus inkomsten mis, 0 uren contract = wat je niet werkt verdien je niet) op de terugweg: PROPVOLLE treinen, ongeveer 40 graden, airco van 0 want het is natuurlijk een oude trein met raampjes van 1 x 1. Kleine kinderen werden niet goed, oudere mensen werden door andere op de been gehouden met water. Bij mij zelf liepen de zweetdruppels over mijn armen/gezicht.. Wanneer stopt dit???

Grotere treinen, betere communicatie naar de reiziger. Klantvriendelijkere conducteurs!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 augustus 2016 om 07:44 geantwoord

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:57 geantwoord

Er is geen oplossing geboden!

Alle klachten die gemeld zijn door Lizzyhilda