Klacht: Trage chauffeur

op 10 juli 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De chauffeur van lijn 4 in Tilburg vanaf Reeshof naar Centraal station kwam 5 minuten te laat. Dat kan natuurlijk in de spits, ware het niet dat deze meneer als een ware zondagsrijder zijn weg vervolgde. Door zijn rijgedrag zag ik ondanks mijn sprint de vertraagde trein vanaf Tilburg Reeshof naar Breda de deuren voor mijn neus sluiten en vertrekken. Wat een hansworst, ongeschikt voor zijn vak!

Iets meer moeite doen om vertraging in te lopen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Fibonacci,Je geeft aan dat lijn 4 5 minuten te laat was en dat je hierdoor je trein hebt gemist. Ik begrijp dat dit balen is. Graag hoor ik van je wanneer dit was en hoe laat de bus hoort te vertrekken.Met vriendelijke groet, Jill Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Fibonacci

1 jaar geleden - Beste Jill, Gisteren 10-7 nam ik lijn 4 van Middeldijkdreef naar station Reeshof, oorspronkelijke vertrektijd 17:12. Had twee minuten extra vertraging bij Reeshof, waar de bus 17:28 aankwam. Onder meer doordat de chauffeur uitgebreid over een e-ticket tegen een reiziger begon. Mvg

Arriva

Heeft op 11 juli 2019 om 13:36 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik begrijp dat dit niet leuk is. Jammer dat je hierdoor vertraging opliep. Onze excuses hiervoor.

Jill
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Fibonacci