Klacht: tracking problem

op 08 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

I can`t use the tracking in my delivery when I click on it it says that my delivery is not found

I`m happy when I can follow my package

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 08 september 2016 om 20:08 geantwoord

Geachte Niels Andriessen,

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Heeft op 08 september 2016 om 20:13 geantwoord

Toen ik mijn pakketje bestelde stond erbij dat hij getrackt kon worden daar heb ik ook voor betaald vind jet jammer dat dit dus niet zo is maar goed ik hoop in ieder geval mijn pakketje binnen deze 4-5 weken te ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door nelis311