Klacht: Tracking probleem

op 21 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik mijn bestelling probeer te volgen werkt het niet. Er staat dan dat mijn bestelling niet is gevonden op de website van de bezorgservice.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling kan volgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 september 2016 om 00:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachtemeneer de Groot

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Rutger19991