Klacht: Track Trace dagen vast op bezorger is onderweg

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op Nedgame.nl heb ik wat spelletjes besteld. Bij hun geld op het moment Op werkdagen voor 23:59 besteld direct verzonden. Ik heb mijn bestelling geplaatst om 18:22.
Die avond kreeg ik ook op de PostNL app binnen dat er een pakketje was ontvangen van Nedgame en dat deze de volgende dag wordt bezorgd. Top, volgens schema. Alhoewel ik geen bevestiging van Nedgame heb ontvangen van de verzending.
Volgende dag een plaatje van het pakketje ontvangen, ziet er goed uit. Vervolgens later die dag gaat de TT naar Bezorger is onderweg. Heel de dag gewacht. Niks. Vreemd, maar kan gebeuren. Het is immers vrij druk bij PostNL. Maar toch blijft de Track Trace op Bezorger is onderweg staan. Handig.
En nu is het dinsdag, de bezorger lijkt weer langs te komen. Wat post binnen maar nogmaals mijn pakketje niet ontvangen. Nu is het wel heel vervelend. Ik moet wel toevoegen dat ik gisteren pas een mail kreeg van Nedgame dat de games waren verzonden. Ook vreemd.
Hier is nu het ding: ik moet nu wachten op mijn pakket met een waardeloze Track Trace. Ik kan er nu niks mee. Hij zegt nog steeds dat hij op 9 mei aan zou komen en dat de bezorger onderweg is. Nu weet ik niet wanneer hij binnen kan komen. Dit is niet handig, als de bezorging gefaald is moet de Track Trace ook veranderen.

De Track Trace voor brievenbus pakketten moeten beter. Als een bezorging gefaald is moet de ontvanger dat via de Track Trace kunnen zien.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Koendeboer1

4 maanden geleden - De Track Trace is verandert naar morgen. Alsnog laat, maar op zijn minst weet ik dat hij niet weg is.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 mei 2020 om 10:12 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag meer informatie wilt over de status van uw vertraagde pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. We doen ons uiterste best om alle zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen. Door middel van uw gegevens heb ik de Track en Trace-code kunnen achterhalen. Volgens mijn informatie is de zending op 14 mei 2020 in uw brievenbus afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Koendeboer1