Klacht: Ongelofelijk slecht klantendienst

op 23 september 2012 over Touched By Angels Beautysalon in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht 5 massages via GroupOn. Toen ik nog 9 weken de tijd had om gebruike te maken van deze actie, nam ik contact met die bedrijf op. Ik laat talloze berichten achter en stuurde twee of drie e-mails.

Eindelijk ging ik langs om een gesprek op die manier te maken en de salon was dicht (hoewel het wel tijdens de openingstijden was). Op dit moment stuurde ik een derde e-mail over mijn zeer ontevredenheid en zei dat ik het geld terug wilde krijgen. Alleen na deze actie werd ik terug gebeld. Die mevrouw was niet aardig en zei dat het mijn eigen schuld was omdat ik 6 weken wachtte tot dat ik voor een afspraak vroeg! Die GroupOn was voor MAANDEN geldig! Ik zei dat ik geen afspraak meer wilde. Zie raadde aan dat ik een keertje kwam proberen… dat ze de GroupOn voor een langere periode tijd zouden accepteren. Dus ik nam de volgende afspraak (over 6 weken vanaf dat moment!)

Over 6 weken moest ik helaas die afspraak uitstellen omdat ik een begrafenis had. Ze vonden dat geen enkel probleem en maakte een afspraak voor de volgende week dinsdag. Toen ik op die dinsdag langskwam, was de masseuse afwezig! Het werd afgesproken dat zij mij zou bellen om deze afspraak weer te regelen. Nu is het een maand later en ik ben hier gewoon klaar mee!

Vroeger vond ik het prima om gewoon de GroupOn geldigheid te verlengen, maar ik heb nu geen zin meer om met deze zaak mee te werken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil echt mijn geld terug krijgen. Ik was meer dan geduldig met die belachelijke situatie en slecht klantendienst.

Dit was geen goedkope GroupOn actie en ik kon er geen gebruik van maken!

Alle klachten die gemeld zijn door crowbar8