Klacht: Touch Screen deels defect, Volgens Alcatel geen garantie

op 18 januari 2014 over Alcatel in de categorie Mobiele Telefonie

Na anderhalve maand gebruik werkte de touchscreen van mijn One touch HD Scribe niet meer. Ingeleverd bij Mediamarkt om ter reparatie op te sturen, tevens gemeld dat Navigeren onmogelijk is wegens afwijking GPS. Tot mijn verbazing krijg ik na ongeveer 4 weken een ongerepareerd toestel teruggestuurd met de melding dat het toestel door derden is geopend en er derhalve geen garantie op zit. Dat terwijl het toestel niet zonder speciaal gereedschap te openen is en ik dit absoluut niet heb gedaan. Met een rekening erbij. Ondertussen is het toestel voor 2e keer opgestuurd, voor een second opinion. Wordt dus vervolgd. Het bevreemd mij dat een technische dienst van een bedrijf na 1,5 maand van gebruik meteen een klant verdenkt een toestel te (laten)openen die onder garantie valt, terwijl het in dit geval duidelijk lijkt dat in de fabriek blijkbaar een een ondeuglijk toestel is opgeleverd. Ook gezien genoemde omstandigheden, ik heb er geen enkel belang bij namelijk. Zoiets kan met elk product gebeuren, maar het is slechte reclame om zoiets op deze manier af te wentelen, helemaal in deze tijd waar iedereen alles checkt via internet, en een slechte reclame veel meer kost dan het laten repareren van een mobieltje.

Een netjes gerepareerd toestel, liefst met excuus.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alcatel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alcatel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathan Verhagen