Klacht: totaalpakket geboekt incl alle toeslagen blijkt bij luchthaven dat het exclusief bagage is?! €280 !!

op 25 september 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Heb een pakket reis geboekt bij expedia.nl (van neckerman) vlucht, transfer en hotel alles incl. alle toeslagen. Bij aankomst luchthaven blijt dat er géén bagage bij zit??!! kosten €140 euro (heen én terugreis) dus €280 euro. Heb meteen via de chat contact gehad met neckerman, deze heeft meteen aangegeven dat ik bij expedia moet zijn, aangezien ik het bij expedia gekocht heb. Na terugkomst heb ik meteen contact opgenomen met expedia. En ben nu 1,5 maand verder en heb nog steeds geen contact met de desbetreffende persoon die hier over gaat. Bij expedia werd mij nl doodleuk verteld dat er geen boeking was op mijn naam of email en het boekingsnummer was niet van hun???!!! weken later , na veel op en neer gemail krijg ik de reactie terug, dat ik geboekt heb bij pakketreizen expedia, en dat ik zelf contact moest opnemen per mail. (in het engels!) Terwijl ik de boeking gewoon op de nederlandse expedia.nl site heb geboekt maar goed. Nu heb ik een week lang geprobeerd de mail te versturen, maar krijg steeds een bouncemelding terug. Wéér contact opgenomen met expedia.nl, krijg ik na bijna 2 weken een reactie terug, sorry mevrouw maar zoals mijn collega al heeft aangegeven heeft u geen boeking bij ons gedaan, U moet bij Neckerman zijn??!!! De desbtreffende persoon heeft dus niet de mails doorgenomen, en geeft mij door wat ze als reactie hadden gestuurd 1,5 maand terug!! Word niet serieus genomen, afgescheept en van het kastje naar de muur gestuurd! ze willen gewoon niet hun fout vergoeden! het bedrag van de boeking was incl. alle toeslagen, heb ik zwart op wit op papier, dus wil mijn €280 euro terug!!

€280 ero op mijn rekening teruggestort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C De bont