Klacht: Totaal ongemotiveerde, onvriendelijke medewerkster

op 24 augustus 2017 over Smullers in de categorie Snacks

Beste,

Vanavond kwam ik op het station in Maastricht aan, en wou nog even een frietje halen bij Smullers in afwachting van mijn trein, die 11 minuten later zou vertrekken.
Hier stond een dame die, met compleet het tegenovergestelde van een glimlach, van degene voor mij de bestelling aan het opnemen was achter de toonbank/balie. Er was nog 1 dame aan het wachten op twee friet saté.
Ik heb mijn bestelling gedaan, met nog 9 minuten op de klok. Het ging om een bakje friet en een mexicano. Vrij simpel lijkt me.

8 minuten later, ongeveer 2 minuten nadat de wachtende dame haar frietjes kreeg met een ongeinteresseerde blik, ging mevrouw eindelijk de twee burgers voor de klanten die voor mij waren klaarmaken. Twee burgers. Niet veel toch?
Terwijl ze wegliep voor de burgers vroeg ik haar of de mexicano ook al klaar was, aangezien de bak met frieten die uiteindelijk voor mij bestemd was al bijna een minuut geluid maakte aangezien ze klaar waren.
Ze zei zonder oogcontact “ik ben eerst effetjes met de bestelling van hun daar bezig”.
Meteen zag ik achter me de trein vertrekken.

Ik heb uiteindelijk mijn trein gemist, en mijn frieten waren vrij hard.

Ik ga niet klagen over jullie bedrijf. Ik heb ook nog nooit een klacht neergelegd.
Deze dame hoort echter niet in deze functie thuis. Een productie-/magazijnfunctie zou nuttiger zijn lijkt mij. Dan kan ze vloeken over haar leven zovaak ze dat zelf wil.

Ze stond te vaak met haar rug van de balie af om haar naamplaatje te lezen, maar ik neem aan dat jullie verdomd goed kunnen achterhalen wie die dame was.

Bedankt voor de moeite om dit te lezen en hopelijk wordt er iets mee gedaan. Denk niet alleen aan mij, maar ook de andere talrijke klanten die ieder uur haar aangezicht moeten aanschouwen onderweg naar hun bestemming.

Eric Bos

Neem aub geschikt personeel in dienst

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smullers

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smullers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric.Bos