Klacht: Totaal geen reactie op retourneren

op 14 februari 2018 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13 januari een Samsung note 5 besteld. Deze ook meteen via Ideal betaald. Het toestel werd netjes binnen 1 week geleverd, echter defect!
Nu wil ik deze retourneren en mijn geld terug ontvangen. Helaas zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Reageren totaal niet op de vele mails die ik gestuurd heb. Ben dus geheel NIET tevreden!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb en ik als ik weet waar ik de defecte samsung note 5 kan retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar eGlobal Central Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door eGlobal65