Klacht: Totaal geen contact te krijgen met Rynair

op 14 mei 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden voor 4 personen Rome geboekt. 4 tm 8 Mei. Eerst mail op15 April was veelbelovend, we konden kiezen tussen voucher of refund. Kon wel 30 dagen duren, maar na 30 dagen totaal geen contact meer te krijgen met Rynair. Zelfs de boeking bij inloggen is niet meer te vinden.
Het was to good to be true.

Gewenste Oplossing:

Als we voucher of refund krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Jeeninga