Klacht: Totaal geen communicatie naar de klant

op 15 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn defecte tv 1dec laten ophalen en zou binnen 8 werkdagen antwoord krijgen.
Natuurlijk niks te horen gekregen dus ik heb voor de zoveelste keer weer zelf gebeld (voordat de tv werd opgehaald was ook een heel gedoe).
11 december telefonisch contact opgenomen met de klantenservice.
Werd mij bevestigd dat het geld de 8dec is overgemaakt naar Mediamarkt en uiterlijk 12 december op hun rekening zou staan en dan ook mail zou ontvangen.
12 dec contact opgenomen met mediamarkt maar die wisten van niks dus maar weer afgewacht. Ondertussen 15dec en nog niks, zelf contact opgenomen met Mediamarkt maar die konden nog steeds niks voor mij betekenen. Dus terug gebeld naar Samsung zelf en toen werd mij heel leuk verteld dat er nog niks is overgemaakt maar dat t balletje wel rolt.
Ik weet niet hoe jullie systeem werkt en hoe er onderling gecommuniceerd wordt maar dit is toch niet hoe je met je klant omgaat.
Ondertussen al bijna 6weken bezig hiermee en nog geen stap verder gekomen. Hoevaak ik wel geen contact met jullie of mediamarkt heb opgenomen en nog geen haar wijzer.
Altijd producten van samsung gehad van wasmachines koelkast en meerdere tv\’s. En ook als eens een defect toestel maar nog nooit zo behandeld. Totaal geen feedback van de andere kant.
Voor mij geen samsung meer in de toekomst. Ben er klaar mee

Heldere communicatie vanuit alle betrokken partijen. En een snelle correcte afhandeling.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.C.M