Klacht: Tot 3x toe een sorteerfout

op 05 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 01-07-2016 hebben wij via Mediamarkt een tv besteld en op dezelfde dag is hij aanboden aan Mydynalogic. Naar verwachting zal mijn tv de volgende dag 02-07-2016 geleverd worden.

Op zaterdag 02-07-2016 hebben wij gebeld naar Mydynalogic voor het tijdstip van de levering en hij zal rond 13.40 worden geleverd. Helaas kregen we een half uur later te horen dat onze tv met de verkeerde busje is weggegaan en dat de levering is uitgesteld. De afspraak werd toen verzet naar maandag 04-07-2016. Maandagochtend hebben we wederom gebeld naar Mydynalogic en ook toen bleek dat de levering niet door kon gaan ivm een sorteerfout. De levering werd wederom uitgesteld. Vandaag 05-07-2016 zou de 3e poging zijn en weer krijg ik de melding dat de levering uitgesteld is ivm een sorteerfout.

In tussentijds is mijn levering al 3x geannuleerd en verschoven naar de volgende dag. Ik heb dus tot 3x toe verlof moeten opnemen om thuis op mijn bestelling te wachten. Ook heb ik 4x 30 min in de wachtrij moeten staan om eindelijk telefonisch contact te hebben met een medewerker van MyDynalogic. Hoe kan een koeriersbedrijf zo vaak dezelfde fout maken!

Gewenste Oplossing:

Levering tv op afgesproken tijd en compensatie voor de opgenomen verlof en telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Chong,

Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Ik kan zien dat uw order per abuis op een verkeerde locatie terecht is gekomen, waardoor de aflevering spijtig genoeg niet kon plaatsvinden. Excuses hiervoor! Er is daarna een nieuwe order aangemaakt door de leverancier. Hierdoor heeft het helaas enkele dagen geduurd voordat het pakket op het juiste depot, voor de juiste route ingedeeld was. Hiervoor onze welgemeende excuses!
Ik zie gelukkig dat u uw TV in ontvangst heeft mogen nemen op 6-7-2016.
Wij betreuren het dat u een vervelende ervaring heeft gehad met betrekking tot onze dienstverlening. Wij stellen uw reactie dan ook zeer op prijs!
Spijtig genoeg kunnen we u geen vergoeding bieden voor de gemaakte telefoonkosten. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten inzake een compensatie!

Met vriendelijke groeten,
Kira WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door KChong