Klacht: tot 2x toe geen bestelling ontvangen.

op 01 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 24 augustus bestelde ik een artikel en dit zou dinsdag de 28e bezorgt worden, op de 29e was er nog niks binnen (wel gaf de site aan bezorgt echter ik had niks ontvangen), de 29e stuurde bol hetzelfde artikel weer op en dit is tot op heden ook de 31e niet bezorgt terwijl de site aangeeft van wel. Ik heb dit gemeld bij Bol klantenservice via FB en dit was de reactie die ik kreeg.

Daar zijn we weer, Hans. We hebben intern overlegd over de twee zaken die we bovenstaand hebben besproken. Dit treft het select abonnement en het Xbox spel wat je tot twee keer toe niet hebt ontvangen. Allereerst; het spel. Je zegt dat je het tot twee keer toe niet hebt ontvangen. Zowel de originele bestelling als de vervangende, zijn niet bezorgd. Het kan uiteraard mislopen, maar in verband met een voormalige zending in mei die ook kwijt leek te zijn, kunnen we er voor nu niet vanuit gaan dat beide zendingen wederom verloren zijn gegaan. We kunnen hier dan ook geen uitzondering in maken en moeten hier een lijn in trekken. We zullen de factuur hier niet voor sluiten. Het kan zo zijn dat het, in verband met briefpost, morgen bezorgd wordt. Hopelijk voor je is dit het geval.

Hier maak ik 2 dingen uit op:

1. Is het er morgen niet …. Pech
2. U bent een dief ook al wordt dat niet letterlijk gezegd maar de woorden spreken voor zich.

Ik stel daarom bol in gebreke, gezien ik ervoor namelijk het volgende had aangegeven:

Ik zeg het nu gewoon ronduit, Jisca je bent geweldig, waarom heb ik je niet eerder kunnen spreken. Ik bestel veel bij jullie en dan is het enige wat ik ervoor terug vraag … service en of het nu opgelost wordt of niet je doet er moeite voor en dat is wat ik waardeer. Ik begrijp dat er uiteindelijk iemand is die er over moet beslissen maar je neemt tenminste de tijd voor me en dat waardeer ik. Het spel wil ik het liefst nog steeds hebben en de postbode is net geweest en hij zat er nu ook niet bij. Als Bol besluit het alsnog op te sturen dan wil ik je vragen of het afgeleverd kan worden bij het AH afhaalpunt in `s-Gravendeel gezien we daar op loop afstand wonen.

Zoals U kunt zien willen wij ons bestelde artikel nog steeds ontvangen.

Hans

Dat Bol alsnog ons bestelde artikel met bestelnummer : 8101438854 alsnog gaat bezorgen, of Bol brengt het persoonlijk of levert het dit keer af bij een afhaalpunt zoals ik had aangegeven.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 03 september 2018 om 11:30 geantwoord

Beste matrix50,

Gelukkig is het pakket alsnog geleverd. Daarom sluit ik dit bericht.

Met vriendelijkge groet,
Jolanda van bol.com
- - -- - - -- - -- - - - - - -- - - - -- - -- - - - - -- - - - - - - - - - -

Reactie van de melder van de klacht matrix50

3 maanden geleden - En dan staat er onder status opgelost. Zout toch op met dit soort belachelijk opmerkingen, jullie maken me uit voor dief en als dan blijkt dat het pakje bij de buren lag is het simpel maar opgelost. En dat noemen jullie service ???.

Heeft op 03 september 2018 om 11:39 geantwoord

Belachelijk hoe jullie met klanten omgaan, je wordt gewoon uitgemaakt voor dief. En als dan blijkt dat het bij de buren lag dan is de reactie gelukkig is het alsnog bezorgt ???, nee dat is het niet het lag op een verkeerd adres, ondertussen maakt FB collega mij uit voor dief en dan is dit de oplossing ??.

Belachelijke service, mij zien ze niet er niet meer.

Alle klachten die gemeld zijn door matrix50