Klacht: Tot 2 x toe een beschadigde buffetkast bezorgd, geen respons leenbakker

op 12 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Voor de tweede maal is mijn bestelling beschadigd afgeleverd…. en zit ik weer met vijf grote pakketten in mijn huis waar ik niets mee kan. Tevens zijn de pakketten zo geplaatst dat zowel mijn hal en keuken geblokkeerd zijn. Deze ellende duurt nu al weken, na de vorige keer is mij ter compensatie een cadeaubon aangeboden van 25, hier heb ik niets meer van vernomen. Dit keer ben ik niet met een presentje af te schepen (welke overigens nooit ontvangen is). Uw service is slecht bereikbaar en ontoereikend. Schandalig dat jullie zo met klanten omgaan. Op social media regent het van de klachten, geen respons van leenbakker

100,- korting en een nieuwe onbeschadigde kast op korte termijn en anders binnen een week mijn geld terug en iemand die de rotzooi komt ophalen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door s penders