Klacht: Tot 2 keer toe wasmachine niet geleverd

op 20 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Wasmachine stuk gegaan. Gezin met 5 kinderen dus behoorlijk balen. Op bol.com nieuwe besteld, zou zaterdag 16 mei geleverd worden. 3 kwartier voor geplande bezorging een email van Dynalogic dat levering vertraagd is. Wat nazoekwerk later bleek wasmachine beschadigd tijdens transport, kan gebeuren. Geprobeerd nieuwe bezorgdag af te spreken. Na overleg met bol.com besloten de wasmachine opnieuw te bestellen met bezorgdatum vandaag (woensdag 20 mei). Deze bestelling op maandag 18 mei om 19:30u gedaan.
Vanochtend 8:01u sms van Dynalogic dat ze vandaag zullen leveren. Om 10:35u opnieuw sms van Dynalogic dat levering vrijdag 22 mei wordt. Klantenservice bol.com telefonisch niet bereikbaar (ivm COVID-19 denk ik?), wel opnieuw chat geopend. Antwoord: door de huidige omstandigheden gaat het allemaal wat trager dan normaal. Mijn excuses voor het ongemak. Ik vraag je nog om even geduld te hebben want de leverdatum is met vijf werkdagen verlengd. Mocht je dan niks binnen hebben dan helpen mijn collega of ik je graag. Dynalogic gebeld met vraag waarom dan om 8:01u een sms dat het vandaag geleverd wordt? Verwijzen terug naar bol.com. Blijkbaar hebben zij vanochtend de order pas binnen gekregen en kwamen ze er toen pas achter dat een wasmachine zwaar is en er 2 bezorgers voor nodig zijn…. Bezorgers waren kennelijk allemaal al ingedeeld.
Ik snap niet dat bol.com zegt dat woensdag geleverd kan worden terwijl ze dat niet kunnen waarmaken. Zeker als de eerste bestelling al kapot is gegaan bij transport vind ik het wel heel zuur om nog eens 2 dagen extra zonder wasmachine te zitten. Ik neem aan dat iedereen weet dat een wasmachine zwaar is dus ik stel voor dat ze dit voortaan beter afstemmen met hun bezorgers van Dynalogic.

Als bol.com zijn bezorgmoment kan waarmaken en na een eerste mislukte bestelling zijn uiterste best doet om de tweede bestelling wel op tijd te laten komen. Dit zal in mijn geval helaas niet meer lukken, maar ik zou een symbolische cadeaubon van €1.- wel op prijs stellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelle Vergeer