Klacht: Toshiba notebook in herstelling

op 29 april 2016 over Toshiba in de categorie Electronica - Computers

Op 20 februari 2016 koopt klant bij ons een notebook Toshiba Satellite C50Dt-B105.
Dit toestel wordt voor herstelling beeldkaart binnen gestuurd bij Dynafix op 3 maart 2016.
Op vrijdag 11 maart wordt het “herstelde” toestel terug bij ons geleverd. Bij nazicht door ons blijkt dat het probleem absoluut niet is opgelost.
We nemen onmiddellijk terug contact met Toshiba om dit te melden en het toestel wordt opnieuw doorgestuurd naar Dynafix. Toestel komt bij Dynafix binnen
op dinsdag 15 maart.

Tot op heden is dit toestel nog steeds niet hersteld! Dit betekent dat de klant zijn nieuw toestel amper 2 weken heeft kunnen gebruiken, en dat dit toestel momenteel al 7 weken in herstelling staat.
Dit is onaanvaardbaar voor een merk als Toshiba.
Op onze vraag bij Dynafix wanneer het toestel zou hersteld zijn kan men niet antwoorden!
Is dit nog normaal ?

Ofwel heel snelle herstelling .. beter nog onmiddellijke vervanging van het toestel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toshiba

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toshiba nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Compudat