Klacht: Waren ooit goed nu niet meer

Gebruiker topdierenshop op 27 februari 2023 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

Levertijden kloppen niet met hun beloften. Duurde de afgelooen keer 2 weken. Een paar jaar geleden waren ze punctueel en beteikbaar nu zijn ze al een tijdje slecht in service. Helaas te groot geworden en kunnen ze hun service niet meer handhaven. Hun prijs is concurrerend maar als je telkens weer kleine zakken duur voer moet bijkopen omdat ze nog niet kunnen leveren dan ben je uiteindelijk duurder uit. Heel jammer !!!

In ieder geval een reactie en geen valse beloften. Gewoon eerlijke levertijden vermelden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topdierenshop.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topdierenshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Topdierenshop.nl

6 maanden geleden - De order is tijdig verstuurd, echter kwijt geraakt door postnl. Voor het ongemak hebben wij een gratis extra zending opgestuurd. Excuses voor het ongemak!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topdierenshop.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topdierenshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topdierenshop.nl

Heeft op 20 maart 2023 om 16:51 geantwoord

Beste L Maxwell

Excuses voor het ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruiker topdierenshop