Klacht: Niets ontvangen, leugens op website

Erda op 27 januari 2022 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

Niets ontvangen, leugens op website
Vijf dagen geleden heb ik een bestelling bij deze lui geplaatst en betaald. Volgens de website zouden de producten waar het om gaat ruim op voorraad zijn.
Ook zegt de website Voor 22.00 uur besteld morgen in huis. Inmiddels zijn we VIJF dagen verder !!
Ik heb nog steeds niets in huis en zelfs nog niet eens een bevestiging wanneer de reeds betaalde producten afgeleverd gaan worden.
Als ik een middel tegen vlooien bij een huisdier bestel, dan heb ik die zo snel mogelijk nodig.
Wanneer kan ik mijn spullen verwachten? Komen ze ooit nog?
Inmiddels hebben ze toegegeven dat ze dit artikel helemaal niet op voorraad hebben. Ze wachten zelf op levering. Dat hun website zegt Ruim op voorraad is dus een keiharde leugen.

Na geconstateerd te hebben dat Top Dierenshop alles bij elkaar liegt, over de beschikbaarheid van artikelen en over de levertijd, is uitsluitend creditering van het totaalbedrag acceptabel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topdierenshop.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topdierenshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erda