Mijn Klacht:
Ik heb een tijd geleden bij dit bedrijf een anti-vlooienmiddel besteld, op zich was de levering in orde maar het is ook lastig om zoiets te verknallen. De benadering achteraf was wél heel vervelend. Ze zijn zeer opdringerig voor wat betreft het beoordelen. Het is prima als je eens een mailtje stuurt of alles naar wens is geweest maar niemand heeft behoefte aan hele vragenlijsten. Met name vanwege deze manier van benaderen een onvoldoende, je komt er niet van af! Gelijk overstelpt met erg informele mailtjes van \”Rona\” en herhaaldelijk door dit bedrijf gebeld, met name dat laatste is erg vervelend. Heb mij buitengewoon geërgerd aan de wijze waarop je aangesproken wordt en dat ze zo vasthoudend zijn om je toch zo ver te krijgen om de beoordeling omhoog te krijgen. Ik heb het telefoonnummer van Topdierenshop gelukkig kunnen laten blokkeren. Beste Rona, volg allereerst een spellingscursus en doe iets aan de wijze waarop je mensen benadert want het is echt heel erg vervelend.
Gewenste Oplossing:
Stop gewoon met het gezeur om een goede beoordeling en zorg gewoon dat de leveringen in orde zijn, tevreden klanten zijn positieve klanten en zullen ook zonder dat je ze lastig valt wel een beoordeling achterlaten. Gewoon leveren zonder al dat bijkomende gedram!
